Motto: JAGA KESIHATAN, IBADAT SEMPURNA

Perubatan Thibbun Nabawi: Perubatan Cara Nabi menjadi satu bentuk teknik dan kaedah perubatan alternatif berpandukan agama yang telah mula banyak diminati dan meningkat naik. Kerana dengan sedikitnya kos pembiayaan yang digunakan, perubatan ini telah berjaya menyembuhkan pelbagai jenis penyakit kronik yang biasanya hanya dapat disembuhkan dengan kos pembiayaan yang sangat tinggi. Methode-methode perubatan dengan bekam, madu, habbatus sauda, minyak zaitun, kam'ah, itsmid, talbinah, qusthul bahri, dan selainnya sebagai sebahagian dari bahan-bahan atau bentuk-bentuk perubatan nabawi telah menunjukkan bahawa ia merupakan terapi yang mujarab yang berupaya menyembuhkan pelbagai jenis penyakit, selain penyakit tua (dan mati) dengan izin Allah.

Motto: "JAGA KESIHATAN, IBADAT SEMPURNA "

Kesihatan adalah amat penting untuk umat islam, supaya kita senang sentiasa dapat beribadat dan beramal kepada ALLAH SWT dengan sempurna. Semoga ALLAH SWT memberkati ibadah dan amal yang kita lakukan.

Wednesday, March 12, 2014

BEKAM MOBILE PAYA JARAS



Alhamdulillah, Membuat Bekam Mobile di paya jaras atas jemputan sahabat ana Rizam A.r dari Darul Hijamah. Adik iparnya orang scotland (Sheldon Byron Stokes ) pun mencuba berbekam.

Mlm ini pula rawatan bekam untuk muslimah sahaja 3 orang.

P/s: Mat Saleh pun buat bekam, kalian bila lagi.

Tabib Faiz Al-Hadid
Jurutera Kesihatan
Jaga Kesihatan, Ibadat Sempurna!
Layari www.tabibfaiz.blogspot.com